vrijdag 4 februari 2011

je bent egt goet



Op de trap hoor ik geroezemoes in de kamer. "SSSST....hij komt er AAN!!". Daarom loop ik eerst de gang in en pluk een brief van de deurmat. Dan open ik de deur naar de huiskamer. Uit volle borst wordt er gezongen. In het donker zie ik mijn dochters aan weerszijden van. Later, op een rustiger moment, lees ik de brief van Sanne nog een keer. Het raakt het diepste in mij.




ik hou van jou
ik wil jou nooit meer kwijt
je bent de beste
je kan ales
je bent er altijt
je bent egt goet
van Sanne
voor Papa







15 opmerkingen:

Unknown zei

gefelicieerd met zulke dochters, ze zongen niet zo maar neem ik aan of doen ze dat elke morgen ;)

Hippocampi zei

Dag Cor,

Ze zingen elke ochtend voor me.

(maar gisteren hardop, omdat ik 44 ben geworden ;)

hartelijke groet,

Martin

Ragfijn zei

Je vindt ze op de trap, en tree voor tree komen ze in lijstjes met een randje van goud ...

Een dag later, maar gefeliciteerd Hippo!

Anoniem zei

Ware liefde!
En van harte gefeliciteerd Hippo.

Hippocampi zei

dit blogspotje begint nu echt vertrouwd te voelen, zeker met dit bezoek,

rag en niko, fijn jullie hier te zien,

het was weer bijzonder gisteren, want mijn jongste dochter Femke werd 2 jaar geleden geboren op mijn verjaardag

hartelijke groet,

Martin

Zielenroerselen zei

Dag Hippo, ik heb je gevonden....
Bedankt voor je reactie en jij alsnog van harte gefeliciteerd.We blijven elkaar volgen.
Lieve groet, Arda/Geroma

Zielenroerselen zei

O ja, hier de juiste url...
Groet, Arda

Zelfstandig journalist Antwerpen zei

Gefeliciteerd. Met zulke dochters kan het niet fout gaan.

svara zei

en dat op de eerste dag van de energetische lente.
gefeliciteerd (nog)
belooft veel moois

Hippocampi zei

@arda; doen we

@zj; o, jawel, maar dat zien we dan wel weer ;)

@svara; de energetische lente, dat zal het zijn! (was ik me niet bewust van)

groet,

Martin

bert deben zei

vertederend mooi ... :-)

Hippocampi zei

dank je Bert

landheha zei

Nog gefeliciteerd hippo.
Mooie tijden :-)

Zelf net terug van zoon op het vliegtuig zetten voor een jaartje down under in z'n eentje.
Lastiger moment (ook vanuit mijn psyche natuurlijk)

Hippocampi zei

Dag beste beer,

Ik kom net van jouw blog en zag de foto en tags. "Life can be a bitch", maar je was er en ze lachen naar je.
En deep down under ben je natuurlijk een ontzettend aardige beer ;)

groet,

hippo

Mathilde zei

Geweldig!